
Comunicarea este probabil cea mai exersată aptitudine umană. De aceea, pentru a putea comunica eficient e nevoie de un efort conştient de adaptare. Cursul "Medical communication skills" susținut de firma specializată în domeniu, Mind Master, a avut drept scop înțelegerea principiilor de bază ale comunicării, sursele de diferenţe interumane şi modalitățile prin care putem relaţiona în acord cu pacienții. Dacă este controlat în timp, procesul comunicării contribuie şi la reducerea stresului, iar obţinerea rezultatului aşteptat se poate face mai facil, economisind timp şi energie.
În procesul decizional, medicii sunt obligaţi să ia decizii medicale pertinente şi să se asigure că interesele pacienţilor guvernează. Alături de obligația etică de a avea grijă de pacient, medicul Novaoptic trebuie să aibă în vedere alte aspecte foarte importante pentru pacient: comunicare eficientă, amabilitate și respect, confidențialitate, promptitudine. Grija echipei Novaoptic pentru a asigura aceste necesități ale pacientului se înscrie în valorile organizației Novaoptic.
Participaţi la discuţii
Câte stele credeţi că merită articolul:
Rating: 2.1/5 (Voturi:102)