A A A

Novaoptic
Novaoptic
Menu top
Menu bottom

Noutati si evenimente



Instruire LUX ACADEMY, 12 februarie 2016

Vineri, 12 februarie, echipa Novaoptic a participat la Programul de Instruire LUX ACADEMY oferit de LUXOTTICA TRAINING CENTRE. Au fost prezentate noile modele ale colecţiei 2016, atât din gama ochelarilor de vedere, cât şi din gama ochelarilor de soare, ale îndrăgitelor brand-uri Ray Ban, Vogue, Dolce&Gabbana si Versace. Luxottica Group, deținătorul mărcii Ray-Ban este lider mondial în domeniul ochelarilor de soare și vedere.

Ray-Ban. Poartă-i cu mândrie! Vogue. Iubire infinită
Ray-Ban Optical numară diverse stiluri, culori, finisaje, dar și tehnologii care fac colecția de ochelari de vedere pe cât de cool pe atât de actuală. Diferitele segmente ale seriei se adresează diferitelor stiluri de viață și atitudini: de la tipul de la IT, până la cel mai cool trendsetter. Embrace îmbină într-un mod inedit romantismul celor mai semnificative simboluri din lume - inima și bucla infinitului - pentru a propune un ansamblu ornamental elegant, și totodată funcțional, drept emblemă a întregii colecții.



Dolce&Gabbana. Extravaganță și senzualitate Versace
Extravaganța cuceritoare a artei Siciliene reprezintă personajul principal al modelelor unice Dolce&Gabbana din acest sezon. Formele glamour și motivele decorative colorate sunt perfecte pentru un look carismatic, combinația de materiale și lentile premium asigură confort și o vedere perfectă. Pentru primăvara lui 2016, colecția Versace împletește cu succes eleganța atemporală cu atitudinea sofisticată. Cei mai noi ochelari de soare și ochelari de vedere poartă amprenta Colecției January Jones având logo Medusa ca și principală sursă de inspirație.

Novaoptic este distribuitor autorizat Luxottica, oferind clienţilor noștri pasionaţi de modă o combinație de lux și calitate excelentă cu mărcile de ochelari: RayBan, Dolce&Gabbana, Bvlgari, Vogue, Sferoflex, Arnette.

Ochelarii Luxottica nu sunt un accesoriu de modă obișnuit, sunt rezultatul unei idei extraordinare, al excelenței tehnologice și al măiestriei.

Training-ul de formare Luxottica ne oferă o perspectivă de neprețuit în lumea "culturii de consum" și "branduri de lux", iar acest program de perfecţionare este valoros în într-o piață tot mai competitivă.

Valorile Ray-Ban: NEVER PRETEND, NEVER BE WHO YOU ARE NOT, NEVER BE AFRAID, BE YOURSELF, NEVER HIDE.



Recomandă:


Participaţi la discuţii

Câte stele credeţi că merită articolul:

  • Rating: 2.7/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Rating: 2.7/5 (Voturi:11)

NUME:
 
E-MAIL(nu se face public):

ADĂUGAŢI UN COMENTARIU:


Codul din imagine:   This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)





Novaoptic